Prihod

Sinočni prihod na CDG se je zgodil z enourno zamudo. Adria smatra za del običajne procedure, da potnike obvesti o poznem prihodu letala in prosi za razumevanje za še zakasnjen odhod na drugo destinacijo. Malo me je pogrelo, ko so mi drugi kovček zaračunali po 8 € na kilo – oderuško. Po tej tarifi sem preračunano namesto karte plačala ekvivalent za 20 kg v prvem kovčku.

V Parizu sta me na letališču pričakali Marjana in Vilma, kljub zamudi nasmejani in obe mladostno vitki. Parižanki pač. Brezglutenska in brezmlečna dieta jima očitno koristi. Ob težki prtljagi in pozni uri je bila njuna usluga zelo dobrodošla. Malo me je grizlo le to, da jima kradem čas priprav na dopustovanje na Jadranu. Jutri odpotujeta. Tokrat z avtom. Vso pot!

Noč je bila kratka, zopet s prekinitvami brez pravega razloga, če odmislimo poletno vročino. Marjana je najbolj skrbna tašča na svetu: ni me pozabila poklicati, ko sem že tretjič preklopila iz budilke na dremež, pa pripraviti Zajtrk (z veliko začetnico): skodelico sadja, skodelico mislijev, čaj. Pa jabolko in menažko solatke s kvinojo za popotnico za službo. Spremila me je tudi do 10 minut hoda oddaljene metro postaje in mi v roko stisnila vozovnice. Človek se ob njej zlahka vrne v položaj nemočnega otroka…

Linija 3 do križišča Republique, nato prestop na linijo 5 do Breguet –  Sabin, kjer je takoj čez cesto stavba, v kateri deluje EPPO. Sledila sem napotkom, ki mi jih je za vstop poslala Ann-Sophie: šifra na vhodnih vratih, pa v dvigalu, v pisarnah pa še nikogar. Malce postavanja pred vrati navrže generalnega direktorja. Spremi me v čajno kuhinjo, kjer sta se skrivala Andrei in Elein. Dobim čaj in stisk roke, Francoise pa me odpelej v mojo novo pisarno. Luštno, majhno in samostojno. Z notebookom, priklopljenim na dva monitorja hkrati in odprtim mail računom ter vsemi gesli. Težko bi pričakovala kaj bolje organiziranega. Novi sodelavci so se ravno vrnili z dopusta, pridružila pa sva se jim še dva začasna: Petr iz Rusije je prišel za 2 meseca na staž, jaz pa za 6 mesecev kot ‘scientific officer’. Kolegij ob 10. uri je potekal v sproščenem ozračju, saj se z večino poznam od prej, ko sem z organizacijo sodelovala še kot nacionalni ekspert.

Ann-Sophie mi na kratko razloži vsebine dela na Alert listi ter hkrati pokaže dostop do glavih baz: CABI, EPPO in druge zbirke so na voljo za hitro iskanje in dobro branje. Lotim se zbiranja informacij o novi fitoplazmi predlagani za vrsto ‘solani’. Padem not in se do petih komaj lotim pošiljanja nekaj nujnih mejlov. Ja, bo kar šlo, če je namenjeno po tej poti…

  1. #1 by familyfullofnuts on 23/08/2011 - 11:00

    8€ na kilo?! Pa kaj nisi prej povedla, bi se mi na roke to zmenl! To je pa res negravžn drago. Sicer se pa sliši, kot da ti ne gre ravno slabo. Zato ti samo zaželim, da ne zapadeš v stare vzorce deloholičarstva in da se imaš maximalno lepo, jaz se grem pa zrihtat počas.. mogoče bom celo kaj likala🙂 (10. uro mam, sam povem🙂
    Lupčkov miljon!
    Nika

    • #2 by gartrozi on 23/08/2011 - 19:07

      Pri 10. uri pa človek že vozi po cesti in pusti robnike in prometne znake brez konfliktov, kajne? Za prtljago bi se res morala prej zmeniti, pa saj se ve, kako funkcioniramo: zadnji hip, samo da se uredi. Drugič bom bolj previdna.Sicer pa delofob tu ne bom postala. Če te stvari zanimajo, ni problema. Sicer pa tudi, ko se tukaj gara, se dela na enem samem projektu in to vsak svoj del…

Leave a Reply

