Pošta

V tujem mestu tudi najbolj običajne stvari ni mogoče zlahka opraviti. Danes sem iskala sožalno vizitko in pošto. Umrl je daljni sorodnik v Beogradu, pa sem želela daljni sestrični in njeni mami poslati sožalje. Tista pošta, ki je najbližja stanovanju, je med počitnicami zaprta. Zato sem med opoldanskim odmorom skočila do one pri trgu Bastille, ki so mi jo priporočili sodelavci. Seveda tam ni mogoče dobiti vizitke ali razglednice (saj ne, da me navdušujejo slovenske pošte z vso kramo, ki sili vame, ko se poskušam postaviti k okencu, ampak tale asketska postavitev v Parizu je pa druga skrajnost. Imajo opravka samo s pisemskimi oz. drugimi pošiljkami ter z denarjem. Pa sem kupila samo znamke. Po vizitko pa v trafiko. Kaj mislite, da imajo kaj drugega kot razgeldnice. Pa sem kupila samo razglednice. Tudi nekaj starih, še črnobelih je bilo ponovno natisnjenih. Bodo že prav prišle.

Brez uspeha sem pregledala okolico, če je kje kakšna knjigarna. Tudi ko sem se vrnila v naš kvartir, sem zaokrožila po  nakupovalnih ulicah, a brez uspeha. Vizitke nimam. Treba je pobrskati po spletu in še vprašati koga, ki pozna tukajšnjo ponudbo. Ah, ja. Jim bom pa nocoj vsaj e-pošto napisala.

  1. #1 by familyfullofnuts on 25/08/2011 - 18:37

    Naslednji problem bo pa verjetno najti nabiralnik – mislim, da so rdeče barve in za nas nekonvencionalne oblike…
    Je bil to brat tiste gospe, ki si jo večkrat obiskala?

    Pozdrav iz Šempaula

    • #2 by familyfullofnuts on 25/08/2011 - 18:38

      aja, Kaki:)

      • #3 by gartrozi on 25/08/2011 - 21:47

        Aja, pa nabiralniki so tu rumeni kot kanarcki – ne mores zgresit!

  2. #4 by gartrozi on 25/08/2011 - 21:43

    Ni vec skrbi: danes sem nasla knjigarno; dobila lepo vizitko in napisala sozalje. To je bil bratranec gospe Mici, ki sem jo obiskovala/ Miroslav Stegensek, nekdaj profesor na agronomski fakulteti v Beogradu. Njegovo hcero Miro in Sveina ste spoznali lani na srecanju.
    Poste pa ze imam nastudirane: ena lokacija v Parizu, druga v L-P. Z delovnim casom vred!

Leave a Reply

