Nizkocenovno?

Prvi delovni teden je minil kot blisk. Toliko novih obrazov, pa novih orodij, sifer, gesel in metro-postaj… Tudi tipkati sem se morala privaditi na francosko tipkovnico (zato ni stresic na c, s, z). Sobota je ze po osnovni funkciji namenjena spravljanju v red, kar smo cez teden spravili v nered (sebe in okolico). Kljub temu se vstajanje iz postelje pred osmo uro ni izslo. Saj dan ne more biti naporen, ce poskrbis samo zase. Pralni in pomivalni stroj itak opravita delo samostojno. Tako mi je danes najvec casa vzelo nakupovanje.

Prvic: specerija. Kot se za gospodinjo spodobi, sem se ob 10-ih pes odpravila v malo bolj oddaljani LeClerc z Marjanino nakupovalno torbo na kolesih. Ceprav se nikoli nisem bila tam, ni bilo tezko prepoznati, v katero smer se taksne torbe gostijo. Verjeli ali ne: tisti, ki nakupujejo pes, odnesejo vseeno dvakrat manj blaga iz trgovine, kot oni; ki se pripeljejo z avtom. Pa se velikosti teh torb bi se nase babice ne mogle nacuditi. Gneca, velika trgovina in moji ciljno opredeljeni proizvodi so botrovali dveurnemu prevazanju nakupovalne kosare. Na koncu tudi znesek ni bil tako nizek, ceprav trgovina oglasuje celo vrsto najnizjih cen…

Drugic: letalske karte. Po kosilu sem napadla spletne strani EasyJet-a, saj sem si zelela pravocasno zagotoviti obiske doma. Prepricana v to, da je to edina nizkocenovna druzba, ki leti na Brnik, sem kupila karto za podaljsan vikend v septembru. Da bi slo hitreje, sem oznacila, da bom potovala brez prtljage – samo z eno rocno torbo 56x45x25. Na letaliscu mi je dovoljeno kupiti samo eno vrecko itak-precenjenih-stvari. Ce bi imela kaksen kos prtljage  vec (tudi rocne torbice ali tiste okoli pasu ne smes imeti), te upalijo za dodatnih 30-60 €. Karta za Ljubljano je bila   42.99 €, za nazaj pa cez vikend EasyJet leti samo iz Zagreba. Vozovnica iz Zagreba je bila zal trikratna cena  ljubljanske. Kaj pa sem hotela? Tokrat sem vzela in spodbujena sla v nakup se ene vozovnice za oktober. Na trgatev pac ne smem zamuditi. Vzela sem enako ruto: tja v Ljubljano, nazaj iz Zagreba (me bodo pac odpeljali iz gorce blizu Krskega). Cena vozovnice je bila zelo ugodna: 23.99 € + 31.99 €. Ampak takrat si bom pa ze morala prinesti kaksno bolj toplo oblacilo, zato sem prijavila, da bom imela poleg rocne torbice se en kovcek (do 20 kg). To me je stalo 30 €. Ker so me sodelavci opozorili, da je na terminalu 2 vedno nepopisna gneca, sem za 18 € vzela se storitev ‘Speady boarding’, da preskocim kilometrsko vrsto. Lejga zlomka, ko ze mislim, da je to cel znesek, me ob placilu s kreditno kartico VISA zaracunajo se dodatnih 16 € (!? cesa; stroskov, pristojbine ali kaj?). No, oglasevana nizka cena vozovnice se je na koncu podvojila: ni bilo 56, ampak 120 €. Takoj po tem nakupu sem pogledala se druge prevoznike med Parizom in Ljubljano. Za prvi november je najcenejsa Adria, za novoletne praznike pa AirFrance. Raje dam 160 € za vozovnico, ki me popelje na Brnik in z njega in vkljucuje tudi kovcek, normalno vkrcavanje, pa se prigrizek med letom. A ni nekdo rekel: “Nisem tako bogat, da bi poceni kupoval.”. Se strinjam!

  1. #1 by matej65 on 28/08/2011 - 06:12

    Kaj se nisva pogovarjala, da boš hodila domov na 14 dni?! Sedaj pa vidim, da si preklopila na 1x mesecno. Ce n’est pas bon
    m

    • #2 by gartrozi on 28/08/2011 - 17:26

      Ce n’est pas vrai, mon cheri. Nisem preklopila na enkrat mesecno, le najpomembnejse termine sem najprej zakupila. Bistveno je, da ce kupim vozovnico v bliznji prihodnosti za september in oktober, se izide samo EasyJet. V novembru in kasneje sta mu pa Adria in Air France konkurencna. In lahko izbiram najustreznejse ure in vikende…

Leave a Reply

