Ekstremi

Po naravi sem tak človek, da ne maram skrajnosti, ampak eno zmerno, zlato sredino. Če se spomnimo normalne porazdelitve, nas je večina takih. Ne vem pa, kaj bi gospod Gauss rekel na moje iskanje pomožne kopalniške opreme. Doma smo ravno pri zaključku prenove kopalnice in sem sklenila malo pogledati za pomožno opremo. Saj veste: obešalniki za brisače, držala za milo, zobne ščetke itd. Ko sem se v centru Pariza zagledala v izložbo retro trgovine s kopalniško opremo, so me oblike takoj poklicale, naj vstopim. Navdušeno sem stopala od ene do druge police, izredna izbira, lepe oblike, samo nikjer nobene cene. Prodajalca, ki je sedel za veliko pisalno mizo, sem povprašala, koliko bi to stalo. “Kateri proizvod mislite?” Ja tile obešalniki, na primer. “Katere znamke?” Ne vem, katere znamke, in sem pokazala enega od bleščečih krogov. Išče po katalogu in zmagoslavno reče: “150 evrov.” Nisem se pustila zmesti: “Kaj pa tale?” vprašam. “155 evrov,” odvrne. No, izkazalo se je, da so se cene vseh teh drobnih kljukic, ročk in poličk gibale okoli 150 evrov za kos. Povečevalno ogledalo s premerom 15 cm na teleskopski roki, ki ga ženske potrebujemo v kopalnici, je stalo 300 evrov. Tisto, ki je imelo vgrajeno luč na obodu pa pregrešnih 500 evrov. Pri slednjem sem si pa drznila reči: “Tole je pa malce drago, kajne?”. Ah, kje pa, to je izredno kakovosten izdelek, kromiran, večen… Sem se zahvalila z izgovorom, da bom še malo pogledala in odhitela na plano. Za božjo voljo: v Sloveniji sem kupila tuš kad in kabino za ceno enega ogledalca z lučko v Parizu.
Potem me je danes Vilma prijazno odpeljala v Ikeo. Nikoli nisem hotela kupovati ne v Trstu na Pontorossu, ne v madžarskem Lentiju, ne v Gradcu, zato Ikeo poznam samo po pripovedovanju, kako dobro blago dobiš po zmerni poceni. Danes sem res obstala na oddelku s kopalniško opremo v Ikei z odprtimi usti. Izdelka za 150 evrov ali dražjega sploh nisem videla, pa so prodajali tudi lavaboje in omarice. Kljukice in obešalniki za brisače, kar domiselno razvejani, so bili od 6 do 12 evrov. Keramične posodice za milo, ščetke in metlico vse pod 10 evrov za kos. Moram povedati, da tudi tu nisem kupila nič. Ne zato, ker želim potrošiti več denarja, ampak zato, ker izdelkom nisem zaupala. Verjetno bi kovinski deli pričeli korodirati, keramika bi se krušila, puščalo bi barvo ali pa težke kovine…

Kaj mi ne morejo ponuditi nekaj srednjega? Skratka, naslednji teden bom pregledala ponudbo v Sloveniji. Saj mi lahko prodajo zelo kakovosten izdelek, samo mora biti za srednjo ceno…

,

  1. #1 by vincencij on 08/10/2011 - 17:46

    Ljuba moja, srednje cene ni. V kopalnici mora iti zagotovljena varnost – torej robustno in dovolj čvrsto pršravfano. Računaj 1 kg = 65 USD , pa bo v redu.

    lp – vincencij

    • #2 by gartrozi on 10/10/2011 - 20:03

      Uuuh, kaj pa tega nisi prej povedal – potemtakem kopalna kad ni za dva!

Leave a Reply

